Verkkokaupan e-pitsat.ee (jäljempänä Verkkokauppa) omistaja on OÜ E-pitsat (rekisterinumero 10087901, sijainti

Lembitu tn 8-23, Kesklinnan kaupunginosa, 10114 Tallinna, Harjun maakunta

Myyntisopimuksen voimassaolo, tuote- ja hintatiedot

Myyntiehdot ovat voimassa ostettaessa tuotteita Verkkokaupasta.

Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden yhteydessä. Hintaan lisätään maksu tuotteiden toimituksesta.

Tuotteiden toimitusmaksu riippuu ostajan sijainnista ja toimitustavasta. Toimitusmaksu näytetään ostajalle tilauksen yhteydessä.

Tiedot tuotteista on esitetty Verkkokaupassa suoraan tuotteen yhteydessä.

Tilauksen tekeminen

Tuotteiden tilaamiseksi halutut tuotteet on lisättävä ostoskoriin. Tilauksen tekemiseksi on täytettävä vaaditut tietokentät ja valittava sopiva tuotteiden toimitustapa. Tämän jälkeen näytölle ilmestyy maksun määrä, jonka voi maksaa verkkopankin kautta tai muulla maksuratkaisulla.

Sopimus astuu voimaan siitä hetkestä, kun maksettava summa on saapunut Verkkokaupan pankkitilille.

Jos tilattua tuotetta ei voida toimittaa tuotteen loppumisen tai muun syyn vuoksi, ostajalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksettu raha (sis. tuotteen toimituskulut) palautetaan viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.

Toimitus

Tuotteita lähetetään seuraaviin maihin: Viro, Suomi.

Tuotteen lähetyskulut maksaa ostaja, ja vastaavat hintatiedot näytetään toimitustavan yhteydessä.

Viron sisäiset lähetykset saapuvat yleensä ostajan määrittämään kohteeseen 1-5 työpäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulosta. Viron ulkopuolelle toimitus tapahtuu 4-15 kalenteripäivän kuluessa.

Poikkeustapauksissa tuote on oikeus toimittaa jopa 45 kalenteripäivän kuluessa.

Peruuttamisoikeus

Tilauksen vastaanottamisen jälkeen ostajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty sopimus 14 päivän kuluessa.

Peruuttamisoikeus ei koske tapauksia, joissa ostaja on oikeushenkilö tai jos tilattu tuote on valmistettu ostajan toiveiden mukaisesti tai selkeästi personoitu.

14 päivän palautusoikeuden käyttämiseksi tilattua tuotetta ei saa käyttää muulla tavoin kuin on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden varmistamiseksi tavalla, joka on sallittu tuotteen testaamiseksi fyysisessä myymälässä.

Jos tuotetta on käytetty muuhun tarkoitukseen kuin on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden varmistamiseksi, tai jos siinä on käytön tai kulumisen merkkejä, Verkkokaupalla on oikeus alentaa palautettavaa maksua tuotteen arvon alenemisen mukaisesti.

Tuotteen palauttamiseksi on toimitettava tuotteen ostosta luopumista koskeva hakemus, jonka lomakkeen löydät täältä: peruuttamislomake ja lähetettävä se sähköpostiosoitteeseen info@e-pitsat.ee viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Tuotteen palautuskulut maksaa ostaja, paitsi jos palautuksen syynä on se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua (esim. väärä tai viallinen tuote).

Ostajan on palautettava tuote 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai esitettävä todiste siitä, että hän on luovuttanut tuotteen rahdinkuljettajalle edellä mainitun ajanjakson aikana.

Verkkokauppa palauttaa palautettavan tuotteen vastaanotettuaan ostajalle viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamishakemuksen vastaanottamisesta, kaikki ostajalta sopimuksen perusteella saadut maksut.

Verkkokauppa voi kieltäytyä suorittamasta hyvityksiä siihen asti, kunnes se on saanut sopimuksen kohteena olevan tuotteen takaisin tai kunnes ostaja on esittänyt todisteet tuotteen palauttamisesta, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.

Jos ostaja on nimenomaisesti valinnut Verkkokaupan tarjoamasta edullisimmasta tavanomaisesta toimitustavasta poikkeavan toimitustavan, Verkkokaupan ei tarvitse palauttaa kuluttajalle kustannuksia, jotka ylittävät tavanomaiseen toimitustapaan liittyvät kustannukset.

Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa kauppa ja vaatia tuote takaisin ostajalta, jos tuotteen hinta verkkokaupassa on virheen vuoksi merkitty huomattavasti alle tuotteen markkinahinnan.

Reklamaatio-oikeus

Verkkokauppa vastaa ostajalle myydyn tuotteen sopimusehtojen vastaisuudesta tai virheestä, joka oli olemassa jo tuotteen luovutushetkellä ja joka ilmenee kahden vuoden kuluessa tuotteen luovutuksesta ostajalle. Ensimmäisten kuuden kuukauden aikana tuotteen luovutuksesta ostajalle oletetaan, että virhe oli olemassa jo luovutushetkellä. Vastaavan oletuksen kumoaminen on Verkkokaupan velvollisuus.

Ostajalla on oikeus virheen ilmetessä ottaa yhteyttä verkkokauppaan viimeistään kahden kuukauden kuluessa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@e-pitsat.ee.

Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ovat syntyneet tuotteen luovutuksen jälkeen ostajalle.

Jos Verkkokaupasta ostetussa tuotteessa on virheitä, joista Verkkokauppa vastaa, Verkkokauppa korjaa tai vaihtaa virheellisen tuotteen. Jos tuotetta ei ole mahdollista korjata tai vaihtaa, Verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki myyntisopimukseen liittyneet maksut.

Verkkokauppa vastaa kuluttajan esittämään valitukseen kirjallisesti tai kirjallisesti toistettavissa olevassa muodossa 15 päivän kuluessa.

Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käsittely

Verkkokauppa käyttää ostajan syöttämiä henkilötietoja (sis. nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite, pankkitiedot) ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja tuotteiden lähettämiseen ostajalle. Verkkokauppa luovuttaa henkilötietoja kuljetuspalveluita tarjoaville yrityksille tuotteiden toimittamiseksi.

Verkkokauppa lähettää ostajalle uutiskirjeitä ja tarjouksia ostajan sähköpostiosoitteeseen vain siinä tapauksessa, että ostaja on ilmaissut tähän toiveensa syöttämällä sähköpostiosoitteensa verkkosivustolle ja ilmoittanut haluavansa vastaanottaa suoramarkkinointiviestejä.

Ostajalla on milloin tahansa mahdollisuus kieltäytyä sähköpostitse lähetettävistä tarjouksista ja uutiskirjeistä ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse tai noudattamalla tarjouksia sisältävässä sähköpostissa annettuja ohjeita.

Riidanratkaisu

Jos ostajalla on Verkkokauppaa koskevia valituksia, ne tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen info@e-pitsat.ee.

Jos ostaja ja Verkkokauppa eivät pysty ratkaisemaan riitaa sopimalla, ostajalla on mahdollisuus kääntyä Kuluttajariitalautakunnan puoleen. Menettelyehdot voi tarkistaa ja hakemuksen voi jättää täältä. Kuluttajariitalautakunnan toimivaltaan kuuluu ratkaista ostajan ja Verkkokaupan välillä tehdystä sopimuksesta johtuvia riitoja. Ostajan valituksen käsittely lautakunnassa on maksutonta.

Ostaja voi kääntyä Euroopan unionin kuluttajariitoja ratkaisevan alustan puoleen.